توشه طراح

هر آنچه که یک طراح گرافیک نیاز دارد در اینجا پیدا می شود. جهت سفارش چاپ سی دی، کارت ویزیت، عکس، بروشور و ... به سایت زیر مراجعه کنید: printx.ir

توشه طراح

هر آنچه که یک طراح گرافیک نیاز دارد در اینجا پیدا می شود. جهت سفارش چاپ سی دی، کارت ویزیت، عکس، بروشور و ... به سایت زیر مراجعه کنید: printx.ir

جهت سفارش چاپ سی دی، کارت ویزیت، عکس، بروشور و ... به سایت زیر مراجعه کنید:
printx.ir

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ه دنبال ایده های بازاریابی کم هزینه هستید که کارامد باشد؟ با 6روشی که در زیر مطرح می کنیم می تواند مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید. مهم نیست به تازگی یک استارت آپ را راه اندازی کرده باشید یا یک کسب و کار کوچک و جمع و جور داشته باشید، مطمئنا این ایده ها به کار شما خواهند آمد.

1- درنظر گرفتن یک جایزه برای مشتریان وفادار

جایزه دادن به مشتری به خاطر وفادار بودنش یک راه عالی برای افزایش تعداد مشتریان و حفظ مشتریان فعلی است. در ضمن این روش بسیار کم هزینه است. می توانید ابتدا یک کارت ویزیت به عنوان کارت جایزه وفاداری چاپ کنید به طوری که بعد از هر خرید بتوانید به آن مهر بزنید. بعد از اینکه مشتریان به تعداد معینی خرید انجام داده باشند می توانید به آنها یک تخفیف خوب یا یک محصول رایگان هدیه بدهید.

2- چاپ آفست

بازاریابی کم هزینه

اگر در پی تهیه یک رویداد برای ارتقاء کسب و کارتان هستید و یا می خواهید یک محصول یا خدمت جدید را به طور گسترده به دیگران معرفی کنید و از طرف دیگر بودجه محدودی دارید، چاپ آفست بهترین گزینه است. با چاپ آفست می توانید تعداد زیادی پوستر با کیفیت مناسب و بودجه کم پرینت بگیرید.

3- همکاری با دیگران

بازاریابی کم هزینه

با کسب و کارهای دیگری که نوع مخاطبانش با مخاطبان شما یکی است ولی رقابت مستقیم ندارید همکاری کنید. می توانید بروشورهای همدیگر را داخل دفتر یا مغازه یکدیگر بگذارید یا بر روی شیشه اتاق خود نصب کنید. تراکت های یکدیگر را در پکیج هایی که برای مشتریان ارسال می کنید بگذارید. همکاری، موجب گسترش کسب و کارتان می شود زیرا از طریق کانال هایی که مشتریان به آن اعتماد دارند خودتان را معرفی می کنید. این کار نیز با هزینه بسیار اندکی امکان پذیر است. به طور مثال اگر شما در زمینه عکاسی آتلیه ای فعالیت می کنید می توانید به راحتی با آرایشگران لینک بزنید و مشتریان خود را به سوی یکدیگر هدایت کنید.

4- بنر

چاپ بنر یک روش کم هزینه برای معرفی محصول یا خدمات خود به دیگران است. بنرها را در مکان و چهارهای شلوغ، مکان های خرید شلوغ، بیرون مغازه یا دفتر کار و یا حتی نزدیک دفتر کار رقیبان خود نصب یا پخش کنید. چاپ بنر یک روش بازاریابی کم هزینه برای تبلیغ نمایشگاه های بازرگانی یا سایر رویداد هاست.

 

5- مگنت های یخچالی

استفاده از مگنت های یخچالی موجب می شود هربار که افراد از سر گرسنگی یا تشنگی به سراغ یخچال می روند تصویر کسب و کار شما در ذهنشان نقش ببندد. به طور مثال می توانید مگنت تقویم سال 98 را چاپ کنید و زیر آن لوگو و امضای کارِ خودتان را بگذارید. یا اینکه واحد های اندازه گیری مربوط به آشپزخانه را روی مگنت چاپ کنید.

6- کارت ویزیت

کارت ویزیت جزء مواد و لوازم اصلی هر کسب و کاری محسوب می شود. همه انتظار دارند که شما یک کارت ویزیت داشته باشید. کارت ویزیت یک ابزار ساده ولی قدرتمند برای نمایش تمایز میان شما و رقیبانتان است. علاوه بر این، چاپ کارت ویزیت یکی از ارزان ترین و کارامدترین روش های بازاریابی است مخصوصا قالب های رایگان زیادی برای کارت ویزیت وجود دارد که می توانید به راحتی از آنها استفاده کرده و کارت ویزیت اختصاصی خودتان را طراحی کنید.

 

ادامه دارد…

  • ۹۷/۱۱/۱۳
  • خانم دانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی