توشه طراح

هر آنچه که یک طراح گرافیک نیاز دارد در اینجا پیدا می شود. جهت سفارش چاپ سی دی، کارت ویزیت، عکس، بروشور و ... به سایت زیر مراجعه کنید: printx.ir

توشه طراح

هر آنچه که یک طراح گرافیک نیاز دارد در اینجا پیدا می شود. جهت سفارش چاپ سی دی، کارت ویزیت، عکس، بروشور و ... به سایت زیر مراجعه کنید: printx.ir

جهت سفارش چاپ سی دی، کارت ویزیت، عکس، بروشور و ... به سایت زیر مراجعه کنید:
printx.ir

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

گاهی اوقات صاحبان کسب و کار، طراحی کارت ویزیت خودشان را به عهده می گیرند. گرچه طراحی کارت ویزیت کار ساده ای به نظر می رسد، اما افرادی که برای اولین بار به این کار دست می زنند ممکن است در طراحی آن دچار اشتباهاتی شوند. برای اینکه فرایند طراحی کارت ویزیت برای شما قدری ساده تر شود ما این اشتباهات رایج را لیست کردیم.

1- در نظر نگرفتن گستردگی سازمان

آیا یک شرکت بزرگ و گسترده هستید یا صاحب یک کسب و کار کوچک و خرد که فقط تشکیل شده از یک نفر؟ طراحی کارت ویزیت شما تا حد زیادی به گستردگی کسب و کار شما وابسته است. مثلا فریلنسرها می توانند یک کارت ویزیت شخصی طراحی کنند و نام و مشخصات تماس خود را بر روی آن درج کنند. آنها می توانند از هرگونه طرح و رنگ و فونتی که دوست دارند در طراحی خود استفاده کنند. اما شرکت های بزرگ باید کارت را به گونه ای طراحی کنند که با تم اصلی شرکت سازگار باشد و مخاطب با یک نگاه سریع به کارت ویزیت بتواند نوع کسب و کار را تشخیص دهد. برای یک شرکت بزرگ برندیگ باید در تمامی طرح ها لحاظ شود. یعنی برای کارت ویزیت، بروشور، لوگو، سربرگ، سررسید و … از یک تِم مشخص با رنگ و فونت های ثابت استفاده شود. البته این بدین معنا نیست که کارت ویزیت شرکت های بزرگ نمی تواند جذاب و خلاقانه باشد.

2- استفاده از کاغذ های نازک برای چاپ کارت ویزیت

 

هیج گاه برای کارت ویزیت خود کاغذ نازک انتخاب نکنید. معمولا افراد به کارت ویزیت های کاغذی نازک اهمیت زیادی نمی دهند و از دید آنها این نوع کارت ویزیت نشانگر بی ارزش و بی اعتبار بودن کسب و کار است. حتما از کاغذهای استاندارد و ضخیم برای کارت ویزیت خود استفاده کنید. می توانید انواع کارت ویزیت را در این لینک ببینید.

بیشتر بخوانید: 4 ترفند هوشمندانه برای جذب مشتریان بیشتر به وسیله کارت ویزیت

3- استفاده از اشکال کلیشه ای

تا چند سال قبل، یک استاندارد برای چاپ کارت ویزیت در نظر گرفته بودند و همگی می بایست طبق آن استاندارد کارت خود را طراحی می کردند. اما امروزه اشکال متنوعی وجود دارد. مثلا گوشه گرد، شکل برگ، دایره ای، نیم دایره، بیضی، دایره و … با در نظر گرفتن اشکال متنوع برای کارت ویزیت می توانید در میان رقیبانتان بدرخشید و جایگاه خود را در ذهن مخاطب ماندگار کنید. حتی می توانید از کارت ویزیت های تاشو نیز استفاده کنید که در این صورت فضای بیشتری برای طراحی و افزودن جذابیت بصری به کار خود دارید.

4- قرار دادن اطلاعات اضافی

کارت ویزیت به مثابه نقطه ورود به کسب و کار شما است. در واقع کارت ویزیت برای این به وجود آمده که مشتریان بدانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما باید به کجا مراجعه کنند. کارت ویزیت جای خوبی برای تبلیغ فروش نیست! اطلاعات غیرضروری را از کارت ویزیت حذف کنید. مشخصا شما در کارت ویزیت یک فضای محدود چند سانتی متری دارید و باید به بهترین وجه ممکن این فضا را مدیریت کنید. اگر به یک ابزار بازاریابی برای تبلیغ و اطلاع رسانی کالاها و سرویس های خود نیاز دارید بهتر است از بروشور ، کاتالوگ، پوستر یا چاپ سی دی استفاده کنید.

5- استفاده بیش از اندازه از رنگ

اگر کارت ویزیتی که طراحی کردید بیشتر به رنگین کمان شباهت دارد بهتر است در انتخاب رنگ خود تجدید نظر کنید. علت اصلی استفاده از رنگ، جلب توجه است، نه دفع توجه! استفاده از 2 یا 3 رنگ کافی است.

6- اضافه نکردن شبکه های اجتماعی

شبکه  اجتماعی، پادشاه ارتباطات است. اضافه نکردن اطلاعات شبکه های اجتماعی به کارت ویزیت یک اشتباه بزرگ است.

7- اضافه نکردن لینک سایت

گذاشتن لینک سایت در کارت ویزیت می تواند به طور نا محسوس می تواند افرادی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و سریع تر در مورد شما هستند کمک کننده باشد.

 

اگر تمایل دارید تیم طراح حرفه ای پرینت ایکس، طراحی کارت ویزیت شما را به عهده بگیرد به لینک زیر مراجعه کنید:


سفارش طراحی کارت ویزیت

  • ۹۷/۱۱/۲۴
  • خانم دانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی